Тұтыну мен өндірудің оңтайлы модельдеріне көшуді қамтамасыз ету.
12.1 Барлық елдердің қатысуымен Тұрақты тұтыну мен өндірістің үлгілеріне көшу жөніндегі Онжылдық іс-қимыл стратегиясын іске асыру, дамыған елдер бірінші болып бастауға тиіс, сондай-ақ дамушы елдердің даму деңгейі мен әлеуетін ескеру.
12.2 2030 жылға қарай табиғи ресурстарды ұтымды игеруге және тиімді пайдалануға қол жеткізу.
12.3 2030 жылға қарай жан басына шаққанда бөлшек сауда мен тұтыну деңгейінде азық-түлік қалдықтарын екі есе азайту және өндіріс-өткізу тізбегіндегі, оның ішінде жинағаннан кейінгі шығындарды қысқарту.
12.4 2020 жылға қарай келісілген халықаралық қағидаттарға сәйкес химиялық заттар мен барлық қалдықтарды олардың бүкіл өмірлік циклінде экологиялық тұрғыдан ұтымды басқаруға қол жеткізу және олардың ауаға, суға және топыраққа шығарылуын едәуір қысқарту, осылайша адам денсаулығы мен қоршаған ортаға кері әсерін барынша азайту.
12.5 2030 жылға қарай қалдықтардың алдын алу, қысқарту, қайта өңдеу және қайта пайдалану шаралары арқылы олардың көлемін айтарлықтай азайту.
12.6 Компанияларды, әсіресе ірі және трансұлттық компанияларды тұрақты өндіріс әдістерін қолдануға және ресурстарды ұтымды пайдалану туралы ақпаратты өз есептерінде көрсетуге ынталандыру.
12.7 Ұлттық стратегиялар мен басымдықтарға сәйкес тұрақты мемлекеттік сатып алу тәжірибесін ілгерілету.
12.8 2030 жылға қарай бүкіл әлемдегі адамдардың тұрақты даму және табиғатпен үйлесімді өмір сүру жөнінде тиісті ақпаратқа және білімге қол жеткізуін қамтамасыз ету.
12.a Дамушы елдерге тұтыну мен өндірістің неғұрлым ұтымды үлгілеріне көшу үшін олардың ғылыми-техникалық әлеуетін арттыруға көмек көрсету.
12.b Жұмыс орындарын құруға, жергілікті мәдениетті дамытуға және жергілікті өнімдерді өндіруге жәрдемдесетін тұрақты туризмнің тұрақты дамуға әсерін мониторингтеу құралдарын әзірлеу және енгізу.
12.c Тиімсіз әрі ысырапшыл тұтынуға әкелетін қазба отынды субсидиялауды ұлттық жағдайларды ескере отырып нарықтық теңгерімсіздіктерді жою арқылы ұтымды ету, оның ішінде салық реформасы мен зиянды субсидияларды біртіндеп жою арқылы, олардың экологиялық салдарын есепке ала отырып, дамушы елдердің ерекше қажеттіліктері мен жағдайларын толық ескеру және олардың дамуына ықтимал теріс әсерді барынша азайту, осылайша мұқтаж және осал топтардың мүдделерін қорғау.
Жетістіктер (БҰҰ Бас хатшысының 2025 жылғы 29 сәуірдегі Тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу барысы жөніндегі баяндамасына сәйкес):
2025 жылға қарай тұрақты тұтыну мен өндіріс үлгілеріне көшу бойынша 530 іс-қимыл жоспары тіркелді, оған 71 ел қатысады.
2015–2022 жылдар аралығында жаһандық ішкі материалдық тұтыну 23,3%-ға өсті, ал жан басына шаққандағы материалдық тұтыну 14,2 тоннаға жетті. Негізгі өсім бейметалл минералдарға тиесілі (+39%), ал биомасса, металл кендері және қазба отындары бойынша тиісінше 11,8%, 7,4% және 6,2% болды. Ең жоғарғы өсім Латын Америкасы мен Кариб бассейні елдерінде байқалды (+132%). Ресурстарды пайдалану көрсеткіші 21,3%-ға өсті, бірақ өңірлер арасындағы теңсіздік сақталды.
2022 жылы азық-түлік қалдықтарының көлемі 1,05 млрд тоннаға жетті, оның 60%-ы үй шаруашылықтарында пайда болды, бұл күніне 1 миллиардтан астам жеуге жарамды тағам порциясына тең. Жапония мен Ұлыбритания сияқты елдерде қалдықтар тиісінше 31% және 18%-ға азайды, бұл кең ауқымды шаралардың мүмкін екенін көрсетеді.
2022 жылы электротехникалық және электрондық қалдықтардың жаһандық көлемі жан басына шаққанда рекордтық 7,8 кг болды, олардың тек 22,3%-ы ғана дұрыс қайта өңделді және бұл көрсеткіш 2010 жылдан бері төмендеуде.
Ірі компаниялар үшін тұрақтылық бойынша есеп беру қалыпты тәжірибеге айналды: енді әлемдегі ең ірі 250 компанияның 96%-ы және әрбір елдегі ең ірі 100 компанияның 79%-ы ресурстарды ұтымды пайдалану туралы есеп жариялайды (2015 жылы – 64%). Міндетті есептілік енгізу мен халықаралық стандарттарды әзірлеудің арқасында 2016–2023 жылдар аралығында мұндай есептердің саны төрт есеге артты, олардың көпшілігін Азия, Еуропа және Солтүстік Америка компаниялары жариялады.
2023 жылы қазба отынға берілетін субсидиялардың көлемі 34,47%-ға қысқарып, 2022 жылғы рекордтық 1,68 трлн АҚШ долларынан 1,10 трлн АҚШ долларына дейін төмендеді. Бұл негізінен энергия бағасының төмендеуіне және COVID-19 пандемиясына байланысты қолдау шараларының аяқталуына байланысты болды.
Орталық Фронт-офис қызметіне қатысты, Волонтер жылы туралы, жалпыұлттық жобалар туралы немесе волонтерлікке байланысты кез келген басқа мәселелер туралы сізді қызықтыратын барлық сұрақтар бойынша консультация бере алады. Қоңырау шалу, WhatsApp, Telegram мессенджерлерінде қолжетімді
оказание волонтерской помощи в подготовке к ЕНТ, обучению английскому языку, компьютерной и правовой грамотности страшеклассников средних школ в сельской местности
участие в проекте более 1000 волонтеров из числа преподавателей, студентов и др. Охват обучением не менее 1000 учащихся средних школ сельской местности в каждом регионе
Акмолинская, Алматинская, Актюбинская, Атырауская, Восточно-Казахстанская, Жамбылская, Западно-Казахстанская, Карагандинская, Кызылординская, Костанайская, Мангистауская, Павлодарская, Северо-Казахстанская, Туркестанская области
Примечание: в графе «территориальный охват» могут быть указаны только базовые центры реализации проектов, вмесет с тем проекты будут реализован во всех регионах республики.привлечение волонтеров в сферу охраны здоровья, оказанию помощи в уходе за больными, в том числе в хосписах, онкологических диспансерах и др.
открытие 3 центров поддержки волонтеров в сфере охраны здоровья в городах Алматы, Кызылорда, и Петропавловск. Участие в проекте не менее 1000 волонтеров. Выделение не менее 68 грантов для реализации волонтерских идей в сфере здравоохранения
г. Алматы, Кызылординская и Северо-Казахстанская области
Примечание: в графе «территориальный охват» могут быть указаны только базовые центры реализации проектов, вмесет с тем проекты будут реализован во всех регионах республики.внедрение практики наставничества волонтерами в отношении детей, находящихся в детских домах, и молодежи, детей, оказавшихся в трудной жизненной ситуации в центрах социального обслуживания системы социальной защиты населения.
создание 3 центров поддержки волонтеров в сфере наставничества в городах Нур-Султан, Шымкент, Атырау. Внедрение практики наставничества, подготовка не менее 50 персональных наставников из числа авторитетных и уважаемых граждан (волонтеров). Привлечение 1000 обученных граждан и волонтеров. Выделение и реализация не менее 68 малых грантов
города Нур-Султан, Шымкент и Атырауская область.
Примечание: в графе «территориальный охват» могут быть указаны только базовые центры реализации проектов, вмесет с тем проекты будут реализован во всех регионах республики.защита окружающей среды, очистке рек и лесов, посадке деревьев, обучению сортировке мусора.
создание 3 центров поддержки волонтеров в сфере защиты окружающей среды, очистке рек и лесов, посадке деревьев, обучению сортировке мусора в городах.Талдыкурган, Уральск, Костанай. Вовлечение граждан в волонтерскую деятельность в сфере защиты окружающей среды и экологической безопасности, очистке рек и лесов, посадке деревьев, обучению сортировке мусора. 1000 привлеченных волонтеров. Выделение не менее 68 малых грантов.
Алматинская, Западно-Казахстанская, Костанайская области.
Примечание: в графе «территориальный охват» могут быть указаны только базовые центры реализации проектов, вмесет с тем проекты будут реализован во всех регионах республики.привлечение волонтеров по сохранению объектов историко-культурного наследия.
создание 3 центров поддержки волонтеров для привлечения волонтеров к проектам по сохранению объектов историко-культурного наследия в городах Тараз, Караганда, Туркестан. Расширение участия граждан в реализации проектов по сохранению и развитию культурно-исторического наследия, восстановления и сохранения памятников истории, культуры и мемориальных комплексов. Привлечение 1000 граждан и волонтеров к реализации проекта. Выделение не менее 68 малых грантов.
Жамбылская, Карагандинская, Туркестанская области.
Примечание: в графе «территориальный охват» могут быть указаны только базовые центры реализации проектов, вмесет с тем проекты будут реализован во всех регионах республики.привлечение волонтеров в дома престарелых, центры социального обслуживания системы социальной защиты населения.
создание 3 центров поддержки волонтеров в городах Алматы, Актау, Павлодар. 1000 волонтеров окажут помощь организациям социального обслуживания системы социальной защиты населения. Выделение не менее 68 грантов для реализации волонтерских идей в социальной сфере. Выпуск сборника лучших практик волонтерской деятельности в сфере социальной защиты населения.
г. Алматы, Мангистауская и Павлодарская области.
Примечание: в графе «территориальный охват» могут быть указаны только базовые центры реализации проектов, вмесет с тем проекты будут реализован во всех регионах республики.привлечение волонтеров к проектам по поиску пропавших людей, снижению рисков бедствий и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, в том числе по поиску документов, повествующих о подвигах наших соотечественников в Великой Отечественной войне.
создание 3 центров поддержки волонтеров в сферах ЧС, работы по поиску пропавших людей, в городах Кокшетау, Актобе, Усть-Каменогорск. Расширение участия граждан и волонтерских организаций в поисковых мероприятиях, в том числе документов, повествующих о подвигах наших соотечественников в Великой Отечественной войне, защите населения от чрезвычайных ситуаций. Привлечение 1000 привлеченных волонтеров к реализации проекта. Выделение не менее 68 малых грантов.
Акмолинская, Актюбинская, Восточно-Казахстанской области.
Примечание: в графе «территориальный охват» могут быть указаны только базовые центры реализации проектов, вмесет с тем проекты будут реализован во всех регионах республики.