Birgemiz: áreket ýaqyty
QZ
Волонтер болыңыз
Басты бет Жаңалықтар 17 жастағы Алматылық ертегі терапиясы бойынша өзінің волонтерлік жобасын қалай іске қосты

17 жастағы Алматылық ертегі терапиясы бойынша өзінің волонтерлік жобасын қалай іске қосты

15.03.2024 1501 0

Бүгін біз сіздермен Алматылық жүзеге асырып жатқан жаңа және маңызды волонтерлік жобамен бөлісуге қуаныштымыз. Ол психикалық ауытқулары бар адамдарға арналған ертегі терапиясы жобасын бастады. Жобаның негізгі құралы ертегілер болап тандалды. Ертегілер эмоцияларды, тәжірибелер мен күйлерді білдірудің және түсінудің тамаша тәсілі болуы мүмкін. Олар ақыл-ой кемістігі бар адамдарға өз сезімдері мен ойларын білдіруге, сондай-ақ ертегі кейіпкерлерінің метафоралары мен белгілері арқылы өздерін түсінуге көмектеседі.

"Менің атым Әмірханова Амина, мен 17 жастамын, Алматы қаласындамын. Қазіргі уақытта мен Назарбаев Зияткерлік мектебінде 11-сыныпта оқимын. Оқудан басқа мен волонтерлікпен айналысамын, оның бір бағыты - менің психоэмоционалдыдаму ерекшеліктері бар балаларға арналған @buddiesbookclub кітап клубым. 

Жоба идеясы ерекше балалардың ата-аналарымен өзара әрекеттесу тәжірибесінен кейін пайда болды, олар Қазақстанда ерекше балалардың қажеттіліктері толық қанағаттандырылмайтынын айтты, сондай-ақ оңалту орталықтарының бағасы көптеген отбасылар үшін өрескел болуы мүмкін екенін, сондай-ақ олардың балалары үшін коммьюнитидің жетіспеушілігімен бөлісті. Сондықтан мұндай идея пайда болды, менің жеке әлеуметтік жауапкершілігім".

Кітап клубы - non-profit және ауа-райына және ата-аналардың жұмысына байланысты гибридті форматта, офлайн/онлайн режимінде өтеді. Жиналыстар демалыс күндері Даму орталықтарында өтеді, клуб кездесулерінің жиілігі кездесуге дайындалатын жұмыс көлеміне байланысты. Кейде оқырмандар аптасына бір рет кездеседі.

"Көбінесе ертегілер таңдалады, өйткені мақсатты аудитория 6-12 жас аралығындағы балалар. Кездесулерде біз оқығандарымызды, әсіресе іс-әрекеттері шығарманың шешілуіне әкелген басты кейіпкерлердің әрекеттерін талқылаймыз. Жиналыстарда көбінесе өзін-өзі көрсетуге және өз ертегісін жасауға итермелейтін сұрақтар қойылады, олар бастапқы оқиғадан өзгерткісі келетін нәрсеге негізделген. Сондай-ақ, театрландырылған қойылымдар өткізіледі, онда біз ертегіні қайталап қана қоймай, өз іс-әрекетімізді бейнелеуге тырысамыз".

Амина сонымен бірге бізбен балалардың және өзінің бойында қандай өзгерістер көретінімен бөлісті:

"Мұның бәрі баланың жиналыстарға қаншалықты жиі баратынына байланысты, сонымен қатар жиналыстар салыстырмалы түрде сирек өткізілетінін ескере отырып, прогреске жету үшін уақыт қажет, жалпы біз мұндай жетістіктерді күтеміз:

* Қатысушы өз ойларын айтуды, сөйлемдер құруды, логикалық ойлауды, оқығанын мазмұндауды, сондай-ақ алынған ақпаратты театр түрінде немесе ең есте қалған шығармадан алынған сәттің суреті ретінде көрсетуді үйренеді.

* Шығармаларды оқығаннан кейін, назар қатысушының ертегідегі кейіпкермен байланысына аударылады, содан кейін кейіпкердің ойларын/сезімдерін талдау және ол (қатысушы) басты кейіпкердің орнында не сезгенін және не істегенін түсініп қана қоймай, егер өзіңе адал болсаң, балалар өмірде мүмкін емес ештеңе жоқ екенін және кез-келген нәрсені жеңуге және қол жеткізуге болатыны түсінеді дегенге сенемін.

Әрине, рефлексиядан басқа, балалар бір-бірімен әңгімелеседі, бұл әлеуметтік дағдыларды дамытуға да қолайлы.

Мен бұл жобаны жасағаныма қуаныштымын, бұл маған рахат әкеледі, өйткені оның басталуымен мен барлық адамдармен жаңа танысуға және қарым-қатынасқа ашық бола бастадым, ерекше адамдарға деген түсіністік пен этика сезімі дамыды. Қазір мен көмектесуге, сөйлесуге және ерекше адамдар өздерінің маңызды екенін түсінетіндей етіп жасауға тырысамын".

Клуб жұмысы барысында Амина бірқатар қиындықтарға тап болады. Мысалы, балалардың жасындағы шектеулер және олардың оқу мүмкіндіктері, әлеуетті қатысушы 6 жасында пайда болатын буындар бойынша сөйлей және оқи алуы керек.

"Балалар арасындағы Әртүрлі аутистикалық көріністер және жаңа ортадағы ақпарат пен қоршаған ортаны әртүрлі қабылдауы. Салыстырмалы түрде сирек кездесулерге байланысты бейімделудің ұзақ кезеңі, аптасына 1 рет.

Сондай-ақ, біз кез – келген волонтерлік жобаларды жүзеге асыруда жиі кездесетін мәселелердің біріне тап болдық, бұл демалыс күні аптасына 2-3 сағат тұрақты бөлменің болмауы. Бұл тармақтың болуы жобаға көбірек балалардың қатысуына көмектеседі".

Біз және біздің оқырмандар жобаны қалай қолдай алады:

"Сіз өзіңіздің таныстарыңызға бізге қосылуға және үй-жай түрінде көмек көрсетуге кім қызығушылық танытатынын айта аласыз, сонымен қатар егер сіз инклюзивті білім беру қызметкері болсаңыз, жиналыстардың әсерін қалай жақсартуға болатындығы туралы өз көзқарасыңызбен бөлісе аласыз.

Енді мен алдағы екі жылда жобамен айналысуды жоспарлап отырмын және оған көбірек адамдарды тартуға тырысамын деп айта аламын. Сонымен қатар, әлеуметтік дағдыларды ғана емес, сонымен қатар шығармашылық қабілеттерді дамыту үшін музыкалық аспаптарда, әртүрлі шығармашылық қолөнерде Ойын қосу арқылы ұсынылатын әрекеттерді кеңейтуге деген ұмтылыс бар".

 

Авторы: Александра Крашинина

@alexandra.krashinina

 

Соңғы жаңалықтар
02.05.2024 332 0
Қайырымдылық саласындағы құрметті атақ беруге өтініш қабылдау басталды!
Толығырақ
26.04.2024 1158 0
Қазақстанда BIRGEMIZ жалпыұлттық жобасы аясында шағын гранттар байқауы басталды!
Толығырақ
22.04.2024 3023 0
Волонтерлік уақыт саяхаты ретінде
Толығырақ
Әлеуметтік желілерде оқыңыз
Барлық оқиғалармен жаңартыңыз
Спасибо! ваша заявка отправлена